Jag hade iaf en glad midsommar jag

Vet knappt vart jag ska börja. Helgen har hur som varit underbar. Gick upp tidigt fredagsmorgon och det var midsommarfix hela dagen på kvällen var jag hemma hos Nicco och stämningen var på topp. Lördagen så hade vi en ganska lugn dag killarna stannade ett tag så vi spelade lite kubb & fotboll och njöt av solen. Lagom pigga.

Skulle sedan gå på en gudtjänst på hallands väderö (yes you heard me jaggudstjänst) Var faktikst med jobbet. Fick med mig Matilda och det visade sig var riktigt riktigt trevligt. Åka båt, sjunga lite sommarpsalmer,lyssna på några som spelade mysig folkmusik, fika i solen på Hallands väderö, ganska lättförtjänta pengar om jag får säga det själv.
 
Bild tagen från google.

Blev sedan Pepes på kvällen och det var så lovely. Jag bara älskar pepes.

Idag åkte jag ut till ön med ma och pa. Tänkte passa på när jag är ledig och när det dessutom är så fint väder. Badade tom och har fått massa färg så är sådär nybörjar ojämnt brun & röd. Lovely! Vad glassigt det är att åka båt kom jag på idag & vad härligt det är att vara på ön. Säger varje år att jag är där alldeles för lite. Förutom sommarn då jag jobbade där möjligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0