Så går vi runt kring en midsommarstång

Var inte direkt framme med kameran på midsommar men nicco var (och alla andra som fotade med den) så jag har återigen tagit mig friheten att vara fräck nog att sno lite bilder från vårt mysiga firande.

 
I väntan på dans kring midsommarstången tog vi lite inte alls arrangerande bilder! :)
 
Sen blev det dans ja. Ofokuserade som ni kan se..
 
Fina kransen som jag givetvis slarvade bort. Ganska skickligt.

Midsommarmiddagen. Mycket mys.

Imorgon ska jag och träffa familjen Bennet det ska bli roligt. Ska dock hjälpa dem att stryka lite imorgon. Kan ju bli kul och se hur det går. Om jag ändå vore aningen mer huslig..

Chiao chiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0