Tog mig friheten att

Jag har snott lite bilder från andra från det senaste.

 
Hade grillkväll hos Jocke igår. Suupermysigt. Anja har tagit följande bilder. Väldigt somriga o fina!
 
 
 
 
Malins bild från Johnossi. Totally kärlek för mig. Förutom tält så längtar jag tillbaka till Siesta.
 
Carros bild. Käkade glass på torget med brudarna.
 
Carros bild. Det är inte bara Viktoria som planerat bröllop hela våren..

Carros bild. En för alla alla för en?

Känner att jag har fått nog av förskyldning nu. Ge sig, snääälla!
Nu ska jag göra ett litet försök till sömn.
Drömma lite om mina blivande kärlekar (nya blivande mobil, nya blivande eftertrånade skor)

Nattinattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0