Update

Update update. Jag bör nog updatea men.. so little time so little time.

Torsdag. Käkade med tjejerna på Swensons drog sedan en sväng till hbg o hampan.
Fredag. Student med två utspring, fem mottagningar och avslutningsvis ett litet glas på Hazienda. Blir så nostalgisk,avundsjuk, glad, ledsen, blödig allt på en och samma gång av studenter. Men studenter är nog det finaste som finns egentligen. Grattis igen alla & tack så mkt till dem som jag gjorde ett besök hos.
Lördag. Firade min födelsedag med gäster och galej. Mycket att göra innan och kanske lika mycket att göra efteråt. Vi hamnade iaf på pepes och jag hade en fantastisk kväll. Lots and lots of love. Tack för er närvaro & era fina gåvor!

Jobbade igår också och idag har jag varit en sväng i ängelholm med Nina fikat på favorithaket. Köpt hosttabletter & hoppas att skiten ger sig nu. Fotbolls VM det gillas det. Trodde inte att jag skulle bry mig när inte Sverige kom med men så bölade jag klart över det och insåg att det finns ju massa roliga lag & matcher att följa.

Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men! men! men! Varför visste inte jag att du fyllde år för? - stod inte på Facebook!!!!! uuscha dej Frida! Jag vill ju också gratta!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!!!

2010-06-14 @ 19:56:48
Postat av: Frida

Bästa dagen på året är still jet to come! ;) Ännu har jag inte fyllt år, onsdag. Meeeen tack tack tack!!!

2010-06-15 @ 00:43:04
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0