det er for vildt

Sitter och väntar på att det ska sluta regna så att jag kanske kan ta mig en tur till affären. Går sisådär bra. Har haft samma sysselsättning sedan kl elva. Vaknade som ett vrak men börjar att känna mig lite bättre nu. Har haft en liten intervju t.om. och lyssnat på.. ja ni vet nog. Johnossi. Mitt hjärtas musik. Min kamera verkar vara ännu mer opålitlig än vanligt förvånar mig inte allt som sätts i mina händer tycks gå sönder. Men har iaf fått över lite fler bilder.

Vassego.

 
Sa jag att jag såg Johnossi?
 
Raggisar, smart där Emelie!!
 
Emelie & Sanna! Det gillas med festival.
 
The hives. Matchande uniformer you gotta love them.
 
Teddybears, det var en grymt cool konsert vill jag lova.
 
Awesooooooome.
 
Gulliga Malin och Fredrik.

På festivalen så var alla helt nertejpade. Med all min mogenhet så tänkte jag jaja sånt är ju kul när man är fjortis o stencool. Inget för mig. Senare samma natt så stod jag där i mitt fyllerus och sa "Klart att du får tejpa mig! Jaaaa tejpa mig!" Nästa morgon försökte jag diskret vid frukosten pilla bort tejpen där det stod "det er for vildt" från mitt ben.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Johnossi går varmt hos mig med! Sköna bilder! :)

2010-06-12 @ 20:49:54
Postat av: Frida

Thanx! :) De var bra förut också men efter att ha sett dem live så är jag frälst. Skönt med lite medhåll alla här börjar nog tröttna på mitt Johnossi tjat! :)

2010-06-14 @ 18:01:25
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0