No crazy no fun, Im twentyone

Vill fortsätta att vara sådär facebookpoppis. Jädrans får vänta ett helt år tills nästa gång. Hade iaf en lugn och stillsam födelsedag ganska skönt att träffa föräldrarna lite när de varit på Gotland i en vecka. Mamma blev lite väl förtjust i får. Hade köpt massa grejer med får på. Så till kommande flytt så ska jag väl försöka att matcha in mitt handgjorda ulliga får någonstans.

Klippte mig också. Skulle bara toppa. Men så blev det liiiite kortare än så kände jag. Ska inte visa finger eller svära (but I do it in my mind) men det är sketfult och jag vill bara att det ska växa ut snabbt som attan.
Tar dessutom tillbaka min tacksamhet för att de har börjat spela what´s the point på radion. Sämsta versionen.

Vet inte om det är åldern eller min fåfänghet som gör att jag låter så bitter. Tror på håret hon klippte bort min ålder och det roliga som fanns i de unga åren. Så nu är jag gammal vis och trist.
 
Näpp mer sånt här blir det inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0