123 andas

Okej det var nog droppen. Inte nog med att jag blir helt knäpp och frustrerad över mitt hår, jaja det växer ut. Tålamod är bara inte min grej men jag anstränger mig. Men så när jag skulle spreja i lite torr shampo så gav det helt motsatt effekt. Blev bara fetare och fetare. Jamen så klokt, har tagit fel flaska och köpt spray wax. Klarar inte mer nu går jag i taket.


Mer sommar bilder. Kan snart inte vänta ut årets första dopp längre.

Frida Pettersson vad tänker du på egentligen?
Vill du verkligen veta? 
Okej. Kanske vill bli buddhist, hitta inre lugn bli vig och sånt. Kanske ska skriva en pjäs eller varför inte en bok. Börja träna och få muskler. Resa någonstans. Gotland, jag skulle också vilja åka till Gotland. Tatuera sig kanske man ska. Färga håret? Tänker på hur roligt det är när de filmar i slow motion på fotbollen när alla spelarna gör grimaser. Varför jag inte är ute i solen just nu.. 
  
Mycket bra fråga.. Kanske välkomnar er in i min konstiga hjärna ngn mer gång. Eller inte.
Puss & adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0