Uppsnärjd i det blå

Imorse när jag skulle gå till jobbet slog det mig vad fantastiskt det var, hela byn sover, allt är i ro det är tyst lugnt och skönt och diskret skymtar solen fram en aning. Hoppas på en solig och bra vecka som kommer att bli min sista lugna vecka innan allting drar igång.

Snart är juni över. Vart tar all min tid vägen? Får ångest när allt går så fort. Sitting waiting wishing med Jack Johnson ja den passar sig bra nu. Om ni sitter och tänker såhär varför är hon så tråkig, fundersam och filosofisk hela tiden? Vad hände med hon den klantiga pinsamma tjejen? Tråkigt nog för er kanske ganska skönt för mig så har jag lyckats hålla mig helt normal den senaste tiden och gör inte ngt som helst knäppt. Är lite uppsnärjd i det blå (Håkan H). Tillfälligt. Möjligen.

 
Somrigt fin bild på Carro & Nina. Va mysigt vi hade det där ute på landet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0