Födelsedagspresentsbilder

Det påstås att materiella ting inte kan göra en lycklig. Långsiktigt. Jag tvivlar dock. Om man saknar någonting i sitt liv då kan man alltid bara kompensera med något annat. Fylla det tomma lilla hålet med något annat. Jag är inte förälskad i någon kille men vad gör det när jag kan vara förälskad i ett par skor?

 
Min ring som jag väntat och väntat på. L-O-V-E it. Under så är det servetter som jag fick av mamma i födelsedagspresent, givetvis.

Mer födelsedagspresenter koppar & skålar (som matchar servetterna ofc) Skymt av min lilla blomma också. Så fina! Födelsedagspresenter alltihop!
 
Mitt gotländska får & favoritparfymen.
 
There they are.
 
JAG SKA KOLLA PÅ HÅKAN I NOVEMBER!!! :D Som jag tjatat och så grundlurad jag blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0