Update livet update med bilder

De senaste dagarna har varit riktigt fina och bra. Dragit impulsivt till Helsingborg en tisdagskväll, kollat på fotboll i Allerum, jobbat lite på ica, kollat på balfina treor, hade en mysig kväll i båstad B.la.
Tänkte ge lite bildupdate från Siesta.

All kärlek till Johnossi. Mitt absoluta favoritband.

 
På funkis campet. Stillsam början for vildt slut? :)

Fantastiska fibes oh fibes!
 
Fibes igen.
 
The hives, sjukligt bra de också. Inte helt oväntat plus att they totally know it!

På campet igen lite förpepp.

Kan inte få över alla bilder. Kmr mera med tiden. Hoppas jag :) Måste som sagt bara rensa datorn först men vem har lust att göra det när solen skiner allt vad den har? Äntligen så strålar solen här, det är juni och det är sommar. Man kan inte annat än vara glad, egentligen. Kära lilla malin kom och gjorde besök idag en liten stund, det var mysigt. Gick hem och kom på mig själv hur vackert jag bor. Älskade hatade torekov. Här finns det allt och ingenting.

En hejdundrans fantastisk förskyldning gör mig dessutom sällskap. Så numera är jag väl fröken vasaru jag hör inte för jag har lock för örat, kan bero på tältningen med största sannolikheten. Totally värt och tänker inte klaga mer på det nu när vädret är så bra. Skämmer bort mig med ännu lite mer Johnossi, har haft ett riktigt sug och nu är det tillfredsställt och det är helt fantastiskt!!

Puss & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0