what´s the point?

What´s the point? Inte bara min favoritlåt som jag även utsett till min låt. Ja ni vet när det spelas en låt och så är det någon som ställer sig upp och säger "det här är fan min låt" som betyder att man själv tycker att just den låten passar en själv lite bättre än alla andra och trots att andra tycker att den är bra så tycker du att den är bättre. Så är det. Också någonting som jag frågar mig, när det känns som att man springer i en uppförsbacke som aldrig tycks ta slut. Ja what´s the point då?

 

Where do we go when we go from here
Feels like a circle around me while I wait for more
Know that I wanna know where I follow you
Don't wanna go down the street where you once came from
And I wanna know

What's the point of doing anything
If you'll never notice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0