Bjuder på den..

Kom på att jag bara måste berätta en liten festivalgrej till. För självklart så lyckades jag, igen. Med pinsamheter. Så nu får jag väl dela med mig, tror att ni kommer att love this one...

Skulle gå på passet på lördagen, de som hade varit där innan visade att där fanns energidrycker samt en kondom som vi kunde få. Är inte så mkt för energidricka men tänkte att en kondom kan jag ju alltid ta.. Så jag lade ner den i min ficka.

Ett tag senare så kmr en utav ordningsvakterna (får ni bilder så kan jag rätta dem. Nej han var inte stor som ett hus och flint och inte ca 40 utan ganska ung) han kom fram till oss och stod och småpratade lite grann. Tänkte att jag skulle ta mitt läppbalsam så grabbade tag i ngt i fickan. Stod sedan med den i handen ett tag (inte riktigt i, utan synligt viftandes). Till min förskräckelse upptäckte jag strax därpå att det var kondomen jag stod och höll i.

Kanske såg han det som en invit att jag stod och höll upp en kondom framför honom. Det var dock inte den avsikten jag hade.

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha! Underbart Frida!

De är typ du och Martina Haag som kan göra sånna saker och berätta så underhållande om de sen!

Fan, du borde ju skriva en bok eller noveller?? De skulle jag vilja läsa!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-02 @ 13:18:30
Postat av: Frida

Haha oh! <3 Ja på listan över "things to do" så finns absolut att skriva en bok med. Det ska jag göra en dag. Promise!!

2010-06-02 @ 14:52:44
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0