"Det känns i hela kroppen att det är vår!!"

Började dagen med att se följande från nst:
Drömmar:
1dl tro
1 dl hopp
2 L vilja
1 krm vett

 
Nu går skam på torra land.. Nytagen bild!

Helgen har ju mestadels bestått av skolsökande där blev ännu en mellanlandning i Göteborg träffade broder och hans flickvän. Gbg känns helt rätt för mig, hoppas på att hamna där en dag i framtiden.
I lördags så var jag på Judith & Fannys projektshow. Tusen tack tjejer! Så otroligt duktiga. Efter det stack jag Matilda och Fanny hem till Carro och käkade och blev sittandes hela kvällen. Hade så mysigt och trevligt och massvis intressant att prata om samt skratta åt givetvis..

 
"Vad fint väder det var idag! Ska vi göra en utomhus aktivitet kanske?" Impulsivt så satte jag och Malin fart på våren med årets första picknick. Picknick, det ska nog bli min nya grej tror jag!
 
Malin samt en skymt av min jackarm. Är jag inte en strålande fotograf?
 
Lite mer vår när man fick syn på ett livslevande kryp! I små mängder kan de ju vara trevliga. Ursäktar Sofia (som har nyckelpigefobi) lovar att inte publicera fler nyckelpigebilder!

Chiao Chiao Chiao.
Är på turistbyrån (turre) imorgon tom lördag. Lite ringrostig och lite orolig för kaos, men är du i trakten titta gärna förbi sällskap under icke högsäsong på turre slår ju aldrig fel.


Kommentarer
Postat av: Sofia Stålhammar

Aaaaaaahhhhh!!!! Galen, man kan väl inte ha en nyckelpiga på sin hand heller?!?!?! :P

2010-05-26 @ 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0