Fotboll fotboll fotboll

Jobbat sista dan på turre för den här veckan, har målat lådor och fixidonat. Fixar Fritte det är jag det!
Blev alldeles för brådis så hann aldrig till hif-hbk. Så fick se det på tv ist, dugligt det också. Fan vad bra HIF är!

♥♥♥

Får se vart man hamnar den här kvällen. Ska se vad man känner för och vart den tar en. Funderar på hur jag ska gå till väga för att bli av med huvudvärk och trötthet. Sova lite? Näh jag jobbar inte så, musik får det bli.

På återseende!
Håll utkik för snart ska jag lägga upp en bild på min kaktus!!!
Ja jag gör som de stora bloggorskorna gör, och kör med lite frestelser så att folk ska besöka bloggen hela tiden pga nyfikenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0