Henrik Berggren

Kollade på delar av broder daniel forever. Igen.. Hade kunnat se den 20 ggr till minst. Jag blir så varm i hjärtat och jag avgudar Henrik Berggren. Varför? För han är en person som bara säger "jag är så här" och så är han det utan att ens fundera på att ändra sig. Han stack ut bara för att han var sån. Idag vill alla sticka ut bara för att man ska, ingen vill stå för något eget egentligen man ska helst bara passa in i någon mall.

Jag undrar dock vad gör han nu egentligen?


En person som jag verkligen skulle vilja träffa.

Den röda tråden och den absolut mest fantastiska tråden är ju ändå. Från Broder Daniel kommer Håkan Hellström och från Håkan Hellström kom Timo Räisänen.

I år ska jag dessutom (när vi ändå är inne på musik) ta ledigt under Hbg-festivalen. Kommer att bli hur bra som helst Calle Kristiansson, Timbuktu och Timo Räisänen. Ja tack!

Har världens äckligaste smak i munnen har ätit för mycket lök idag. Jag som inte ens gillar lök..

Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0