H&M festival style

Snart ska jag på min livs första festival. Om du nu så missat detta faktum. Hur noll vana och är inte helt säker på att det är min grej. Men en del grejer är väl helt enkelt värt att få lite skit under naglarna och smutsigt hår för. Har kollat in H&Ms nya fashion against aids kollektion som är festival inspirerad så nu är även jag inspirerad...





Vad behöver vi mer än det här egentligen?
Visst är du också sugen på att joina nu va.. Do it. Alla kommer såååå vilja dela sovsäck med mig om jag hittar den dära.


Hetaste Johnossi ska dessutom spela...

Eller varför inte Timo, the hives, teddybears, fibes oh fibes, familjen och massa mer. Känner att det är dags att låta peppen flöda och börja uppladdning bums. Jag är förväntansfull.

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: marre

ja men hallå.. vilken festival då?????

2010-05-19 @ 20:39:23
Postat av: Frida

Siesta!! :D Kom kom kom!! Övertala Simon, Miriam o Fridak för de var sugna när jag var på besök.. Bara att det krockade med skolavslutning å sånt.

2010-05-19 @ 22:27:06
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0