Innan säsongen tar vid

Jag tkr faktiskt om att vara på turistbyrån. Alot. Mysigt och man kan fixa med massa grejer, boka hus, ge människor lite råd, hjälpa till och vara allmänt trevlig. Nu så här innan säsong är det perfekt att jobba egentligen, man kan göra saker i lugn och ro och jag tror att i framtiden så får ett eget kontor bli ett måste.


Biljettsläpp till Håkans konsert i scandinavium i november. Jag vill boka nu!! Så säg till om du ska med! ;)

Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig vara med om det
och be aldrig mer om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde
men det äter upp dig när du ligger i din säng,
åh, gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort

Tyckte att det var på tiden att citera Håkan igen. Har även idag solat mig lite på parkis över en fika, skrivit en önskelista och nu ser jag tom två fina rådjur utanför fönstret... Vad härligt. Här är det nästan Kolmården 24/7.

Funderar och funderar. Över viktiga och kluriga saker. Hurvida helgens bravader ska te sig.. Mm återstår att se helt enkelt.

auf wiedersehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0