Maj maj måne jag kan lura dig till..

Jaa!! Lura dig till skåne. Det vore ju toppen, att lura hit alla som inte bor här.

Alla brossor och allt är hemma igen för helgen. Är helnöjd att denna dagen är över. Jobb 6-17.30, imorgon jobb 8-17.30. Och alla köper grillgrejer av mig eller så ska folk på pepes eller ut i hbg. Men inte jag. Är så sjukligt sugen, för jag vill också vara med!! Men.. Så får jag tänka såhär istället på två dagar jobbar jag 21 h och jag får dubbelt betalt för varje timme och eftersom jag inte är ute så har jag inte spenderat en krona. Så kanske kan jag stå ut med det denna helgen åtminstone! Kanske..

 

Förra årets valborg var nog min bästa. Jag gick ner för den här trappan och satte mig kring grillplatsen som ligger precis vid vattnet. Vi drack vin, delade filtar sjöng och värmde oss på brasan. Ett väldigt fint minne.

SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN!
Ja jag tror nog på maj ändå. Det är nu det händer.. Maj kommer att bli en riktigt bra månad.

Puss och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0