Oslagbart

Plötsligt så står någon endast ett par centimeter ifrån ditt ansikte efter en vinglandes snurr. Vars skiva går på repeat när du jobbar på en turistbyrå i en liten turistattraktiv by. Vars låt var din ringsignal i över ett år. Som du skrivit om och hyllat i din blogg tusen och tusentals gånger. Din absoluta favorit.

Timo Räisänen.
 
Han sa dessutom att jag och Malin var trevliga samt att vi gjorde ett bra jobb. Tveklöst så var han den charmigaste, trevligaste och mest sociala artisten. Roligaste också kanske. Man kan inte må annat än bra nu.

Så lite halsont och en kropp som är helt ur balans var helt klart värt det. Är jag en festival tjej nu då? Sova i tält, speciellt i ett tält som sedan totalpajar är väl kanske inte ngn höjdare. Samt att se sådär festivalig ut (skitful & illaluktande) är ju kanske inte heller ngt jag uppskattar. Men massvis med trevliga människor samt bli bortskämd med bra musik och konserter i överflöd, det är sååå min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0