Osmidigheten kommer på köpet

Måste jobba imorgon också så missar vår första träning. :( Vi bestämde oss för att börja lira lite på skoj och nu har ryktet spridits så nu sägs det att torekov har fått ett damlag. Såja nu ska vi inte ta i..


Funderar på att springa in på MQ och fråga om jag kan få den största planschen på Kinnaman de har.. Han är inte ful han inte..

Min klantighet är ett utav mina drag på gott och ont. Jag kan inte rå för den, och visst det kan vara lustigt i efterhand..

En kund är på ica och han pratar väldigt otydligt men han ger mig ett kort och jag tycker att det låter som att han säger "kan du slänga det här?" "Absolut!!" Säger jag på mitt absolut trevligaste ica-vis och kastar det rätt ner i papperskorgen som är under kassan. "Ja för där ser ju kunderna det verkligen." Säger han då. Jag tror fortfarande att han syftar på papperskorgen men någon minut senare så trillar poletten ner.
"Menade du om jag kunde sätta upp det någonstans?! Jag ber om ursäkt.. Vi har en anslagstavla där borta."

Chiao Chiao!
Såg btw delar av Chiao bella, det jag såg var ingen höjdare. Är så kräsen med dåligt skådespel. Men en utav mina favvis skådisar från Östgötateatern & ung scen öst var med, fabulous!

Varför kan mina inlägg aldrig handla om endast en sak?!
Chiao igen..

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Haha! Kunde inte sluta skratta åt att du slängde lappen!!! Det är humor!

2010-05-04 @ 00:30:43
URL: http://nicolinaanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu så här i efterhand så ja.. Då är det ganska så roligt! :)

2010-05-04 @ 19:51:45
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0