sova sova sova

"Idag kan jag sova precis hur länge jag vill!!" Så vakanar man 07.49.

Åkte till väla igår efter att man slutat jobba med Matilda och Malin. Konstigt att jag alltid behöver så mycket saker.. Nu är jag långt ifrån rik. Sen efter att ha tittat på massa olika mobiler och diskuterat fram och tillbaka med killen på telia butiken så när jag äntligen skulle ta steget så..
-Vi hittar inte den, här finns ingen hemma.

Det är nog menat att jag ska ha min rosa trasiga mobil med barbafin på..

Mötte sedan upp med Fredrikus och Johanus. Blev hett när vi diskuterade om Björn Gustafsson är vältränad eller inte..

Fredde- Du snackar så mycket skit! Han har sina snackar-skit glasögon på sig!
Johan- Va?! Är mina glasögon smutsiga eller?


Pappa slängde just en ritning på mig så antar att jag måste gå nu..
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0