Tänk att vara ngn annan som är lite hittepå för en dag..

Jag har en himlans lust att spela lite gatuteater. Att byta stil och personlighet till 100 procent, sitta på ett fik och prata om sjuka saker (ja sjukare än vad vi brukar prata om under våra fikor) och bete sig som ngn annan och se om folk reagerar. Vore spännande att uppleva livet på ett nytt sätt. Bara för en liten stund. Eller man vet ju aldrig om man hittar tillbaka igen..

 
Snodde en bild från Malin. Är från i helgen och nej jag tog ju aldrig några egna. Nu får jag nog se till att börja uppföra mig..

Jag har väl inte direkt tänkt att jag har en typ när det gäller killar. En charmig ung man brukar falla mig i smaken sedan kan de se ut lite som de vill. Fast idag kom jag fram till vilken typ som jag bara inte kan motstå. Kim Källström typen, killar med Kim Källström drag helt enkelt. Lite knepigt förklarat, och jag hoppas att jag är ensam på min typ. Trust me det finns massvis! Jag tar dem gärna för mig själv...


Typ sånna drag ja..

Puss & adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0