Party in whale

Time for update. Åkte till Hässleholm i onsdags och kom hem igår, har aldrig förut varit så ful. (nej jag missade inte ett l på den..) Har varit ett par sjukligt bra dagar. Har hänt mega massa sjuka grejer! Titel är Freddans rebus. Party in whale. Klockers. As always Fredde P!

Här kommer lite smakprov. För vem bryr sig om melodifestivalen när man kan vara på SIESTA FESTIVALEN? (jag visste inte ens att det var.. tjejen med koll...)

-Jobbade torsdag,fredag & lördag. Backstage. Träffade massa av artister, snyggt folk det dära.
- Inte kollat på alltför många konserter men dem jag såg var så sjuuuukligt bra. Kan ej beskrivas. Johnossi, Teddybears, the hives, fibes oh fibes,Christian Antila.


Var så pepp på Johnossi förut. Nu är jag frälst. Tänker tveklöst att boka biljett till kommande spelningar i höst.

- Har blivit uppvaktad med Håkan Hellström sång, ett par snodda converse samt en mössa. Från olika människor. Fint. Tack!
- Snubblade på en liten kvist ner i leran utanför en bajamaja.
-Köpte ett tält för 500 pix som gick sönder efter två dagar.
-Mina solglasögon gick också sönder första dagen, så det sket sig med att go under cover.
-Köpte en tjusig festivalhatt. Den är kvarlämnad även den helt paj pga regn.
-Har haft Timo Räisänen under min poncho.
-Spelat fotboll på sandat festivalområde
-Även om jag såg få konserter så hörde jag desto fler från backstagen


Nej mer än så hinner jag inte med. this time. Kommer bilder också. Måste bara göra utrymme på min dator först.
Solong solong. 


Kommentarer
Postat av: Marre

ååh! oj! wow! hääftigt!

Gu va kul de låter!!!

Älskar hur du berättar!



Och du.. va gjorde han under din poncho?!

2010-06-02 @ 13:16:18
Postat av: Frida

Tack finis! Haha jaa du jag undrar faktiskt det jag också.. Vet inte varför han ville vara där.. Låter lite sexuellt men ngt sådant var det ej. :)

2010-06-02 @ 14:53:56
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0