Tjingelingeling nu ska tåget gå uti vida världen

Jag har egentligen ingenting intressant att delge mig av, försöker att få onaturliga repliker att falla naturligt med mera. Jag har dock kommit på en väldigt bra monolog teknik som fick mig att känna mig trygg. I tio sekunder.. Men jag får fortsätta med det imorgon. Nu är iaf boende & tågbiljett fix. Så nu blir det en mini get-away. Till Skara... Fast ja det blir ju ingen vila eller sevärdheter iofs.. Men jag får ju åka tåg iaf. Och buss..

Har varit på turistbyrån idag också. Nästa vecka är det jag som håller ställningarna. Det vet vi nog alla att det kan gå lite hur som.

 
Fortsätter med temat att lägga upp gamla bilder..

Jag är en riktig liten tänkare jag. Är inte riktigt säker på vad det ger.Ofta ger jag mig själv de lösningar och svar som jag vill ha. Jag tror att de flesta gör så. Utan att veta. Innerst inne så vet du själv vad det är för råd du önskar få. När du väl fått allas råd så lyssnar du ändå alltid bara till det som du själv vill tro på.

Fel är inte fel för alla..

Hann få mig en kik på Claes Malmberg förut idag. Just vad jag behövde, en person som inspirerar.

Adjö & farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0