en lördag ute på landet..

 
Kolla min kaktus!!! Kunde inte förstå hur jag lyckades med att få den att blomma, sen förklarade Evelina för mig att det är misskötta kaktusar som blommar.. Förklarade hela saken. Tycker dock själv att den är himla fin! Lite sne är den dessutom.
 
Färdigblandad cosmopolitan, hur smart är inte det? Smakade väldigt bra dessutom!

Hade en liten bjudning här igår med tre stycken små fröknar. Lite vin & lite musik från en halvdan mobiltelefon det är grejer det. Tittade förbi Hazienda dessutom. Kmr nog att bli riktigt bra till sommaren.
 
Att fånga Malin och Matilda på bild var ett litet projekt..

Alla höll på med sina mobiltelefoner...
 
 

Förutom jag... För juste min mobil ser ju ut såhär:

Nåväl.. snart ska jag väl ta mig i kragen kanske.

Kommentarer
Postat av: Roya

Tja!

omg gumman, din kaktus blommar :D va fint!



xoxo

2010-06-06 @ 16:16:52
Postat av: Frida

Jaaapp det är kärleksblommor tror jag! :)

2010-06-06 @ 21:56:32
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0