Throw it on me

Lyssnat på fantastiska Did you give the world some love today med Doris. Man kan inte annat än tänka på alkohålet när man hör den, för det var vår låt. Att bandet hette Doris precis som ödlan var pricket över i:et. Ja man måste få vara lite nostalgisk ibland. Jag har teatersug dessutom.

Annars, måste ladda upp för siesta 2010.
Hoppas på dans och musik natten lång,
kan det bli annat än bra när favoriterna brister ut i sång.
Även om det förväntas smuts och sunk vill jag ändå vara fin,
andra dricker burköl då jag föredrar lådvin.
Man kanske inte tror att det här är min grej,
men från torsdag till lördag kommer jag att vara en festival-tjej!


Såg btw en anka som flög idag, blir lika förvånad varje gång. Tänka sig att ankor kan flyga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0