Tänka sig att det var så lätt att bli lycklig

-Du gamla du fria du självögda nord, eller någonting sånt.

-Har jag en kuse i näsan?


Maria Montazami I adore her. Hon ger så bra tips dessutom.. "Det var en underbar känsla. Ni borde testa det! Så gör någonting kul och bli omtyckt och få sedan ett pris för det!"

Var helt slut på jobbet idag, trodde aldrig att jag skulle få gå på fika! Varje gång jag skulle gå så var det någon som undrade över någon korv eller dricka, eller ville spela på tips och hoppsan tog fel tips kan du göra om?! Så när jag äntligen kom och skulle fika så givetvis har de möte i personalrummet så jag fick ta min lilla fralla och kaffe utan mjölk och sätta mig på kontoret!! Bland papper och allt möjligt.

Kunde det bli värre?? (ja jo det hade det nog iofs ha kunnat) Men då tänkte jag nä om jag sjunger lite så kanske jag blir gladare. Så jag trallade en liten trall och sedan var allt hur bra som helst.
Tummen upp för mitt nya lycklighets knep. Sry har inga nya bilder fortfarande så får bli en gammal goding tills vidare.

Imorgon kanske jag ska börja med att sjunga i duschen innan jag ska till jobbet, då kan nog ingenting gå fel! Sedan ska jag vill väla med Malin och Matilda. Tänkte faktiskt ta mig en kik på en ny mobiltelefon... Så nu går skam på torra land!!

Passade även på att gratulera Therese idag. Är visserligen inte hennes födelsedag. Men det är ju inte helt lätt att fatta det när man tror att det är onsdag när det egentligen bara är tisdag... Det är inte lätt att vara förvirrad.

Puss & adjö
& glöm inte att ge mig råd ang föregående inlägg. Jag är ju en förvirrad ung dam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0