Size do matter

Har länge velat ha ett riktigt stort halsband. Hittade ett igår. Fast det är inte stort. Mycket större en så.
 
En utav mina absoluta favvis bilder. Världens bar, kaos middagen Simon sitter ensam kvar..

Dansat till Salem al fakir-4 o´clock in the morning
Sjungit till Håkan Hellström-Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Bytt ringsignal till Johnossi- Bobby
Drömt mig bort till Broder Daniel- Shoreline
Blivit motiverad av Johnossi-What´s the point

Livet vore helt hopplöst utan musik. Och livet vore helt hopplöst utan vänner. Igår var en fantastisk dag, sådana härliga sällskap tvingar alltid fram många skratt. Vilket gör gått för själen. Så just nu mår jag bra! Riktigt bra.

Puss & adjö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0