Sisådär ett litet frågeformulär

Jag ska snart gå och lägga mig för då blir det lördag när jag vaknar. Ohhh vad jag älskar lördagar. Speciellt imorgon. Jippie jippie yeah yeah.

Men först.. Var så längesen jag fyllde i en sån här lista så jag bara måste. 

Vad var det senaste du såg på tv?
Gary på femman, tror jag det var..

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
22.17, 22.04 var den.. Ganska bra gissat faktiskt! :)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Pappas fotsteg

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kikade lite på nätet och svarade på lite sms..

Vad har du på dig?(detaljerat)
Ica byxorna, svartstickad tröja. Underkläder & strumpor.

När skrattade du senast?
Åt Freddans sms tidigare ikväll.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Skulle nog börja med att köpa mig en ny mobiltelefon...

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Jisses.. Skippa all form av våld kanske.

Tycker du om att dansa?
Tveklöst ja! Jag är grym. typ. näe näe men det är kul iaf.
Har du några husdjur?
Jaaa jag har ju lilla Doris

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Siri och Felix

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Ska vi lägga ner världen nu?! Finns ju inte mycket hopp kvar nu när du försvunnit.

Fyra favoritsaker utan rangording?
kajal, foundation, mp3 (eller vad som där det kan komma musik ur), säng

Har du bra hörsel?
Va?! För att vara dryga 20 år är väl min hörsel kanske sisådär.

Idrottar du?
Fotboll! Eller inte än, men snart så är jag med.

Smeknamn?
Trots att mitt namn är enkelt och bara har fem bokstäver så har jag faktiskt väldigt många smeknamn... Fritte, P, blondie, Friday, Fritzon, Pettson, tt, trultan med mera med mera, nä.. med flera med flera menar jag.

Vad ska du göra nu?
Well, jag skulle la lägga mig så att det blev lördag. Sa jag inte så?!

 
Förgyller med ännu en marieborgs bild. Saknar. Idag har det varit premiär för våretyderna dessutom. Ganska ledsamt att man missar.

God natt & puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0