Innan jag kan pigga upp dig måste jag bara försöka att pigga upp mig

En tår kommer sällan ensam. När jag känner att jag har bekymmer så känns det alltid bra att gråta, få ur allt dåligt ur kroppen och ge plats till ny energi. Är stressad och pressad och kanske behöver jag vara lite off för att komma dit jag vill. Just nu är det jag som måste ta hand om mig och jag måste prioritera mig själv. Egentligen är jag på väg att be om ursäkt för det men det får jag inte lov att göra.

 

Är så tråkigt att blogga egentligen när det inte är något roligt på g utan mest ångest och oro.Det är inte lätt när man ska ta tag i sitt liv. Prestera, växa upp, fatta beslut. Kanske ska man tänka mindre och försöka att sova lite mer? Kanske försvinner alla tvivel och allt trubbel om man skriver om det i en bok och sedan stänger igen.

Vad som iaf är helt fantastiskt det var att träffa Carro & Malin igen, skönt att ha alla bönor hemma igen.

På återseende


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Du kan alltid prata med mig om du vill. Jag vet hur du känner och ibland kan det vara bra att ha en kompis att prata med.

2010-05-09 @ 23:05:10
URL: http://nicolinaanna.blogg.se/
Postat av: Frida

<3 Det är alltid fint med fina vänner!!

2010-05-10 @ 19:51:30
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0