Vad är det som ger finnar, godissug, ont i magen, känslighet...

"Oj vad illa jag mår, konstigt. Hoppsan här sitter jag och gråter, värst vad jag var känslig just nu då.. Vad mycket finnar jag har nu då & vad seg jag känner mig.."

Jag är snart 21 år och jag borde lära mig att en gång i månaden så mår man lite speciellt. Hur kommer det sig att jag blir lika förvånad varje gång och fortfarande inte kopplar?

 
Kände för lite fler vårfina bilder..

Allt står i blom och blir grönt. Kanske blommar jag också en aning?

Doris är sig inte lik direkt på den här bilden.. Men hon gillar när solen skiner hon också..

Årets första parkisglass äten idag. Suttit och solat efter jobbet och snackat lite strunt. Härligt det! Så är ju första dan på turre också avklarad. De e mys och vara där tycker jag och än så länge är inget förstört eller kaosigt.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0