"Den här stunden är resten utav mitt liv"

"Visst känns det fint att va vid liv en dag till, visst känns det fint nu Hurricane, nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig, alla talar om dig Hurricane"

Tillbaka på Stallvägen igen till den också så kallade "verkligheten" med tvätt som måste tvättas, tomt kylskåp och uppgifter som måste göras och till helsingborgs förlust av det allsvenska SM-guldet... MEN helgen har varit så underbar. Begav mig till Gbg igår för att äntligen få se Håkan. Som jag har längtat, när jag väl var där ville jag aldrig att det skulle ta slut. Konserten var nästan för bra för att vara sann svävar runt en aning på rosa moln så fint allt var går inte ens att beskriva.

 
 
Bilder tagna från http://hakanhellstrom.com där finns även fina recensioner från konserten.

Jag brukar sjunga med Håkan i min ensamhet men igår när han steg upp på scenen blev jag först stum och sedan föll tårarna ned för min kind . Med risk för att verka som en fjortis. Är villig att ta den chansen för det finns verkligen ingen annan som Håkan. Ett fullsatt scandinavium stod upp, dansade och sjöng med & publiken var en blandning av alltifrån fjortonåringar med fluffhår och pandaögon till välklädda pensionärer. Minst sagt hjärtevärmande & jag kommer att leva på det här minnet en längre tid.

"Det var en kväll på ett diskotek och jag följde varje hennes danssteg vi kanske ses det finns en chans på nån spårvagn nånstans" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0