Himmlen är gjord av sten

Fp: Kommer att bli en tung dag.. Har bara bölat hela natten. Känner mig ändå lättad när denna sten har lämnat mitt bröst. Nu gäller det att inte falla tillbaka till stenfan bara. Hälsa Varberg. Jag hugger i Sten!

Fa: Alltså han är verkligen tråkig som sten den där sten.. Du gjorde rätt i att kasta iväg honom. En sten fall i alla fall från våra bröst, synd att du är mer än ett stenkast härifrån.Vi tänker på dig stenhårt!

fp: Tack! Är bara att gå på nästa finns ju många myror i stacken som man säger. Har redan träffat Stig lite i smyg men blir alltför lätt att man hamnar på villovägar med honom.. Stig går ju inte direkt rakt på sak.

Fa: Ja och sen är det lätt att kärleken stiger en åt huvudet. Speciellt när vägarna korsas och man får stiga åt sidan för allt annat.

Ja som ni kanske förstår har jag och Sten nu valt att rulla åt olika håll så att säga. Har gått runt med en klump i magen den senaste tiden och det har verkligen tagit hårt på mig. Vill bara säga att Sten du är en riktig klippa och man vet alltid vart man har dig. Ännu har man inte lyft på varje sten, är bergsäker på att du kommer att träffa någon med tiden. Just nu behöver vi bara få vara ledsna ifred vilket jag hoppas att ni har all respekt för. Tack för ert stöd vackra vänner.

och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen
Men månen är död när jag tänker på det
och himmlen är gjord av sten

Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig

Jag vet ett berg dit jag brukade gå
det är så vackert där,
nästan som en tavla
nästan som en tavla över rätt och fel
för man ser gårdakvarnar men
man ser skiten med

Jag har inga starka armar att bära dig på
jag är inte mycket, inte mycket att titta på
Håkan Hellström-gårdakvarnar och skit 

Kommentarer
Postat av: Emelie

gick förbi Sten igår och tänkte att jag skulle få se tårar och behöva trösta och så. Men icke! Stenansikte.

2010-11-09 @ 10:35:41
Postat av: Frida

Näe det är verkligen jobbigt att se. Nu går jag omvägar för att slippa att gå förbi.. Det kommer nog ta ett tag, det blir ett högt berg att klättra över.

2010-11-09 @ 11:20:32
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0