På biblioteket för en gångs skull

Gick upp tidigt denna morgon för att gå till biblioteket. För att plugga. Kände mig tvungen till att tillägga det annars tror ni väl bara att jag gick dit för att få bästa plats till att spana på killar. Så där satt jag och gjorde min uppgift i konsthistoria. Visste inte riktigt vad hon menade med vertikal, transparanta, opaka och alla begrepp så ja vi får väl se hur det här går. Sen kom givetvis han som jag ser precis överallt, känner på mig att jag kommer att säga det till honom om jag full på sivans eller ngt. "känner du också att du ser mig precis hela tiden!!"

Så spännande har denna måndagsförmiddag varit.

 
Passade på att fota bilden från boken som jag skulle göra en formanalys ifall att jag skulle glömma.
 
Finis ninis här på besök när vi åt vår goda festmåltid! :)
 
Var och fikade på Millas, blev helt kär i det fiket hur mysigt och bra som helst.
 
Fint inrett. "Oh där är ju sådana lådor som jag skulle vilja ha!!" Såg sedan en skylt där det stod att allt här inne är till salu. Toppen!
 
Jossans inflyttningsfest i onsdags. Skeptisk memlis?

Haha Babak har ngt att visa! :)
 
Hetnosar!



Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe, minst sagt skeptisk... undrar till vad.

2010-11-08 @ 16:31:18
Postat av: David

Det kan jag svara på, jag var ju inte där!

2010-11-08 @ 19:17:31
Postat av: Emelie

är livet alltid så enkelt?

2010-11-09 @ 10:34:21
Postat av: Frida

Man kan ju inbilla sig det åtminstone! :)

2010-11-09 @ 11:21:56
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0