Så står det till..

Är sååå trött. Ska vila ngn liten timme för sen ikväll ska jag jobba på Sivans, är meganervös. Förhoppningsvis lyckas jag inte riva hela stället åtminstone... Lite känsligt, har hört på ryktes vägen att sten ska dit och "rocka järnet" ikv.

Annars var onsdagen asrolig, all in.. Jag och Ida var så på g när verkligen alla andra jobbade, skämdes lagom mkt.. Bröt en nagel eller ngt så att hela tån började blöda. Fick givetvis panik och tyckte att det var döallvarligt så blockerade alla gångar och skit...

Igår fick jag tillbaka min hemtenta i musiktraditioner och jag klarade den! :D Så nu väntar jag bara på ett resultat till sen är jag klar. Dock har jag lyckats lämnat det bakom mig lite väl bra..

-Jag skrev ju hela min hemtenta om Schubert synd att jag inte har den med mig så hade du kunnat få kolla på den..
-Kommer du verkligen inte ihåg någonting om honom?
-Hmm.. njaaaeee. VÄNTA. Jag har ju den på min mejl.. Sa du Schubert?
-Ja.
-Förlåt, min handlade om Strauss.


Kanske borde ha sparat lite på de få hjärnceller som finns kvar. Men ack nej var ute igår också och hade en fantastiskt bra kväll.

Nu- sova. På återseende. Adjö adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0