Onsdagsgalej

Stor del utav min klass ska jobba på Sivans ikväll. Då kanske man tänker att en sån som jag tänker att äsch det kan väl jag också göra då om ändå alla andra ska. Bäst för er att tänka en gång till om ni verkligen trodde det... Jag och Ida ska förvisso dit men endast för att roa oss.

Var förövrigt ute igår också. På Stallarna. En ung flicka med mycket fritid behöver faktiskt underhållas. Så det så.


Debbie Harry. Snygg som tusan. På tal om... (?)

Får nästan lite ångest och blir nervös av att ha så lite att göra... "Jag klarar inte av sånna här svängningar" som Jossan så klokt sa imorse. Vi har det inte lätt vi... På tal om Jossan så är jag så avis på henne att jag inte vet vart jag ska bli av... Hon är proffs på att handla. Idag fick hon hur mkt mat och grejer som helst för 240 kr. Medans jag som är ett pucko på det här med att handla fick inte ens hälften så mkt för 209 kr...


Två saker Frida Pettersson. Två. Får du inte glömma bort. Imorgon 11:e november fyller din storebror år. På söndag är det farsdag.

Fan jag kommer garanterat att glömma det. Jag som har så mycket att stå i..

Xx


Kommentarer
Postat av: Nina

Gu sikken tur att du påminde mig om fars dag!!!

2010-11-10 @ 22:35:37
URL: http://shesnotready.blogg.se/
Postat av: Ida

Himla trevligt vi hade ikväll! Detta gör vi om hoppas jag! :D

2010-11-11 @ 02:15:00
URL: http://kristallregn.blogg.se/
Postat av: Frida

hehe ja nu måste jag bara komma ihåg och påminna mig själv också.. :) Jamen Ida det är väl ganska givet det va! ;)

2010-11-13 @ 16:45:05
URL: http://fridatts.blogg.se/
Postat av: josefine

aww, gullet! jag ska lära dej allt jag kan!

2010-11-15 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0