Hela livet blev en helg

Har varit en bra helg. Ganska bra sliten igår dock. Lördagen gick bra, gick okej att jobba även om jag kände att nej det var kanske inte min grej ändå. Men efter städning och fix blev det efterfest med de som jobbat, badtunna och bastu det var så härligt. Badtunna står nu högt på önskelistan... Håkan badade naken och Frida avslutade hemgången med ett dopp i Sivansdammen.

Hemma igen halv nio på morgonen och hela söndagen blev bakvänd efter det.


Suttit überlänge och försökt hitta ngn gammal passande bild, utan större lycka
därav valet utav denna bild som får ge ert öga en fröjd för stunden..

Var på Sound of music igår också med det lilla baddjuret (Frida) & Ölstedt (Jossan). Skönt med lite kultur kände jag. Tanken var även att börja på Harry Potter maratonet igår men alla somnade så det spars..

Nu är det måndag min tanke är plugg & städ men först måste jag kolla på psl på svtplay från Siesta.
Åh justeja kan även glatt meddela och mildra er oro att jag kom ihåg både brossans födelsedag SAMT farsdag.
Puss & adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0