idag

Hade en dröm som gav mig en otrolig insikt.
Eftersom att jag hatar lögner så kan jag säga att det har varit en dag att förglömma. Ångest & jox. MEN är glad att jag har så fina vänner som gör att man glömmer bort all ångest och oro. Jag tror på morgondagen, imorgon kommer att bli fantastisk!!

Såja får lätta upp med lite tjusiga bilder ist.

Sötnötterna Emelie och Sofia på förfest i onsdags. 

Håkan & Sonja från fredagens galej.


Emmy & Frida intressant diskussion? ;)

Gårdagen. Här händer det grejer. Tummen upp för mig som har fattat hur man tar bilder med blixt på mobilen.

Sötis Idis. :)

Sivans igår avslutades igår med gullbergs kaj & sedan det är så jag säger det. Inte helt fel. Idag gjorde vi ett försök till att plugga på biblioteket men för trötta och bakis gick det sådär men det är ju mysigt att sitta där iaf kom vi fram till åtminstone. Nu ikv har det varit inspirations föreläsning med två gamla kulturledare & sedan paradise hotell.

Nu väntar sängen och imorgon fredag kommer faktiskt att bli en lugn helg få se vad vi kan lyckas roa oss med..
Puss & adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0