Hej mitt vinterland

Har haft föreläsning i konst idag och det är helt omöjligt att fokusera och koncentrera sig på just konst.. Men jag har fått godkänt på min folkmusiks essä så skulle gissa på att kursen i musiktraditioner är helt avklarad! :D Helt sjukt med saker som man tror att man aldrig ngnsin kommer att klara av och sen helt plötsligt så är de bara gjorda..

Snö & vintermys blir man la tvingad till... bild från weheartit.com

Snön har piskat mig och Jossan i ansiktet idag. Taskigt!! Nu söker vi helgnöjen som är helt gratis, förslag är välkomna. Kan understyka att vi vill ha roliga förslag!!

Killen som jag ser precis exakt överallt såg jag givetvis på Sivans i onsdags också. Kan som parantes nämna att vi aldrig har pratat med varandra. Är bekant med hans kompis så vi snackade lite och när jag sedan skulle gå så sa jag Vi ses. Så sa han ja det gör vi och så la hans kompis till(han som är överallt) ja vi ses!

Jag märker nu i skriftlig form är det här inte kul för fem öre.. Men det är klart att vi ses gör vi ju så fort jag går utanför min dörr. Börjar dock bli lite orolig nu.. Såg honom inte på hela dagen igår & inte idag heller. Kanske är han hemma och sjuk, stackarn!

Puss & Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0