Äntligen fredag

Vilket är bäst Sivans eller Stallarna? Det är ju den eviga frågan det. Fridas argument om Stallarna får mig nästan att välja team stallarna.

-Sen när man går upp där uppe så väntar det en överraskning.

Får se vad det blir för överraskning ikväll då.


Var tvungen att fota men nu syns det inte spec bra såklart.. Ett enstaka ensamt grönt litet löv, så himla gulligt.

Var och kollade på genrepet för Davids julshow igår,roligt. Köpte sedan godis, (ÄNTLIGEN) och kollade på paradise med Frida & Jossan sedan skulle det bli fortsättning på Harry Potter men alla somnade så vi får nog ta det igen en annan dag. Älskar hur insatt Frida är..

-Var är Hedvig?Han glömde väl inte henne?? Visst släppte han väl ut henne innan han åkte iväg?

Förmodligen så är inte Hedvig glömd. Sitter nu och inväntar mina föräldrar, de är sena och jag är hungrig för de har lovat mig mat, så allt är i sin vanliga ordning.

Puss & adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0