Dan före dan

Nog för att det inte är jätteupplyftande och kul med pms, men när man dessutom inte äger en krona som gör det omöjligt att köpa ngt som helst onyttigt, blir det desto mindre roligt. Har knaprat morötter hela dagen och väntat ut dagen i väntan på imorgon så att man kan bli människa igen.

Studentlivet i ett nötskal?

Lägenheten är återigen fylld med tvätt.. Nu mer snötäckt utanför fönstret dock.

Festivalmöte idag, planerar inför vårens klubbfestival. Är taggad. Langos & en trollkarl och jag är nöjd. Jobbar nu även på att få en alldeles egen flik på kommande hemsida. Jag tror nämligen att jag själv är ett stort dragplåster och så tänkte jag utnyttja det lite som network att träffa män.. Eller män och män det är det ju ont om på campus. Pojkar...

Kära fröken Antonsson lade märke till att Alexander & Emilia inte var helt olika varandra denna onsdag i ära..

Har nu även betalt min deposition till Amsterdam. Så JAG SKA TILL AMSTERDAM shalalalalalala.

Ikväll blir det fortsättning på Harry Potter maratonet idag nummer fyra i ordningen. Tänk så mycket han kan den där Harry, hade ju inte överlevt en minut i hans skor. Ja det är ju lite jobbigt för mina nerver är så spännande, trots att jag har sett det förut men ja minnet är ju inte så bra det heller så man slutar ju aldrig att förvånas..

Puss & adjö.


Kommentarer
Postat av: Jamie

Fan vilken snygg lägenhet du har då. Tycker om elementskyddet du fixat, element är ju rätt fula så bra att dölja de så :)



Du har en award att hämta på min blogg.

2010-11-25 @ 21:32:32
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Ida

Hört "sms:a ditt kylskåp" på mix megapol? Hade blivit en mycket intressant utmaning för kocken att få ihop nåt :-)



Tack för titten! Slank in här via en väns väns blogg. Eller hur det nu gick till :-)

2010-11-25 @ 21:59:16
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/
Postat av: josefine

AMSTEEEEEEERDAAAAAAAAAAAM, wohhhhh

2010-11-26 @ 11:18:07
Postat av: Frida

Tack så mycket!



Hehe nej har missat det där med mix megapol men det hade ju varit en intressant utmaning det där. :)



yyyyyeees amsterdam! Måste fixa mer folk bara!

2010-11-27 @ 16:13:37
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0