Cirkus Frida

Bra dag, kväll, natt igår. Mami & papi kom på besök. Fikade, längesedan jag ägde en ost men det gör jag nu minsannedar, gött! Var sedan på stan se så fint & julmysigt jag har det hos mig nu..


Ljusstake och nya blommor som pryder mitt fönster.

Och där tänder vi första ljuset imorgon.

Som jag tjötat om ett tidningsställ redan innan jag flyttade in. Se där, äntligen.

Julig handduk och givetvis en matchande grytlapp, eller inte spec givetvis egentligen
men ja för mamma var det det...

Ännu en sak som jag känt att jag behövt sedan första veckan. Myyyys.

Nya dojjor!! Som jag bölat och saknat mina gamla, de här kostade hälften så
mycket och är säkerligen dubbelt så bra. Nu är jag hel igen.

Ser lite bättre ut nu va?!

Doris var inte med som en överraskning igår dessvärre. Men fick en annan överraskning.. En dammsugare. Toppen så nu blir det till att städa hela helgen. Eller njae kanske inte.. En annan bra grej är att pappa hade köpt batterier så nu kan jag ta bilder med kameran, så bilder med bättre kvalle!! Perfa.

Var en trevlig kväll igår också, förfest hos Frida och sen en sväng om Postis (behöver bara sätta min fot där och så blir jag full, whats up with that place?) Sedan blev det kött på stallarna. Fantastico.

Var på efterfest också. Det sista glaset där var ju inte helt nödvändigt. Fick vingla mig hemåt & decka. Tur det så att jag inte ställde till med trubbel och trassel. Drömde sedan att min klocka ringde så satte mig spikrak upp i sängen men ja då hade jag yrat till det helt, klockan var ju bara åtta. Aja är inte helt med idag men det ska nog ordna upp sig. Ses på Sivans!!

Öppnade min väska och NAE INTE IGEN, tuggomifylld. Hatar när det händer!
Två spänn hade jag ju slängt ner mitt i alltihopa också.

Ingen ordning och reda som vanligt. Cirkus jämt och ständigt!
Puss & adjö

Kommentarer
Postat av: josefine

spara de där två spännen till sista dagarna denna månaden! kan göra mycket skillnad ;p

2010-11-27 @ 17:09:13
Postat av: Frida

Jadu!! Då är de minsann guld värda alltså. ;)

2010-11-27 @ 17:19:43
URL: http://fridatts.blogg.se/
Postat av: Judith

Haha, känner igen mig med dom där tuggummina! Hohohoh. Hörru, jag hoppas vi ses på Pepes på juldagen <3

2010-12-09 @ 17:06:57
URL: http://judithkirkhoffs.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är inte fullt omöjligt nej att finna mig på pepes nej. ;) Juldagen är dock inte planerad än så får se vart man hamnar. Men det hoppas jag vore ju kul att träffa dig!! :)

2010-12-09 @ 17:18:58
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0