Tillbakablick

Det är någonting med denna tid på året som gör att jag nästan lika gärna kan gå i ide, jösses vad jag är trött hela tiden. Men efter att ha sovit lite middag, kände mig som fem igen även om min sova middag tid var ungefär samma tid som var strax innan läggdags när man var så pyttig.

Det jag skulle komma till innan jag spårade ur var att... blev lite piggare. Men ack lika förvirrad. Utvilad till paradus och måndagstvkväll.

Tog en kik på min gamla blogg (http://takeabreak.blogg.se) och blir lite nostalgisk och full i skratt åt gamla ordvitsar...

En väldigt förvirrad fasan springer över vägen.
M- FLYTTA DIG!!
F- Sluta upp med sådana fasoner.

På nyårsafton när det är halt ute.
Jonas- Skynda dig nu Frida så att du inte halkar efter!

Den här charmiga bilden också lilla Dolores!!

Ae det är värt ett besök faktiskt när man inte varit inne på länge kan man sitta hur länge som helst.. Eller jag kan iaf.. Men det är väl mest pga min självgodhet.

Puss & adjö

Kommentarer
Postat av: JudithK

HAHA bäst med fasanen! Min humor till MAX

2010-12-05 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0