Jag tänker aldrig på dig.. bara ikväll

Kanske inte är bäst i världen på det här med uppdatering. Har varit fullt upp. Haft besök av fina Nina hela veckan, har varit väldigt mysigt. Lite halvkassa mobilbilder kommer i efterhand som alltid. Har dessutom lämnat in de sista uppgifterna inom musiken och påbörjade konsten nu i veckan. Spännande!

Mycket mycket som pågår. Just nu sitter jag och myser i lägenheten tillsammans med Håkan H medans regnet faller här utanför innan jag ska fortsätta mitt städprojekt och få lite ordning och reda.

Vad som komma skall? Ja ni kan ju lösa den här lilla "rebusen".





after school på ja om jag inte är på Stallarna en fredag så är jag mest troligt på... Mannen på ovanstående bild har någonting med hela fredagen att göra.
+
Lördag bär det av till en plats där det finns gröna kaniner större än mig själv & där folket är göööör-gott! Kvällen kommer att spenderas tillsammans med två blondiner båda med namn med en början på M.. Men framförallt en man som är "det finaste jag vet" & gör mig helt "uppsnärjd i det blå".

Det ni.. Kommer att bli kär miljontals ggr om.

Kommentarer
Postat av: Emelie

AVUNDSJUK!

2010-11-06 @ 11:32:07
Postat av: Svartskallen

vem är manen ?? är han din kille ?? haru skaffat kille??? VEM ÄR HAN ;D ??



puss på dig finaste!

2010-11-06 @ 14:05:45
Postat av: Frida

Hahaha gullig du är Sarah! :) Näe ngn kille har jag inte skaffat mig så du kan va lugn ;D puss puss saknar dig finis

2010-11-22 @ 23:02:51
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0