världschampinjon

Maria Montazami- Jag vill att mina barn ska stå med båda fötterna på benen.. (?!) Jorden menar jag.

Agnes Nicole-Hon är en världschampinjon!


Tror att vi skulle nog också kunna plats i hollywoodfruarna en vacker dag.

Fp- Alltså han kan vara så störig ibland.
Ja-Ja verkligen! Han kan verkligen vara störig..ibland!

Fp- Det lät ju som italienska eller nått.
Fa-Ja det är typ italienska eller nått.

Hur har det annars gått med dagens planer. Har inte hunnit kolla psl, gick till biblioteket men det gick inte alltför bra så blir ett nytt försök imorgon.
Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha!! Jag dör, är vi så dumma?? Får nog tyvärr svara ja på den frågan. ibland.

2010-11-18 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0