What´s the point

- Du hänger löst!
-Gör jag? Okej.. Shit ska jag ringa en vän då? Eller nej jag tar nog 50/50.
-Neej det är idol!
-Jaha jaja så då måste jag sjunga om alltså?


Tänkte just på vad konstigt det är att det inte finns fler inställningar på min kamera, alla bilder blev ju inte helt bra. Men efter att ha fastnat med blicken på min kamera så såg jag att de fanns där på en liten vridmojäng. Så blir nog bättre på den fronten i framtiden. Tekniksnille är nog det sista man skulle kunna kalla mig för.

Slog mig just hur många ggr jag har hört what´s the point idag (kan bero på att den ligger med på typ alla mina spellistor på spottan) tröttnar gör jag dock aldrig. Mycket minnen och kärlek, min låt. Funderade på.. Den skulle jag ha på mitt bröllop, men.. Kanske inte helt passande iofs. Får komma på ngt bättre sammanhang. För övrigt har min spotify premium gått ut, reklamen stör mig nu ngt fruktansvärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0