helgen i kort

Sinnes vad trött jag är. Hur många gånger jag än tittar på disken så tycks den inte bli diskad.. Eftersom att jag inte är ngn hejare på att trolla och det inte är ngn dröm så måste jag la fixa det innan jag stupar i säng.

Vad som ligger bakom den otroliga tröttheten är en mycket rolig helg. Sittning med Smålands nation igår var riktigt rolig & i fredags blev det stallarna.

-Vi kan smyga ut!
-Absolut jag e med. -Doink- (Snubblar)
FAN! Glömde min jacka.. Ska bara smyga tillbaka.

Så går det när jag "smyger". Så odiskret man bara kan vara. Lyckades inte gå förbi en enda person obemärkt..

 
Ljuset det är viktigt det. Fredagskväll.


Svep den hörru!
 
 

Hade helt missat dessutom lilla grejen med att ställa om klockan mest förvirrad i hela stan. Nu börjar det dock att bli lite mer ordning och reda.
Imorgon är det måndag och då kommer Nina på besök! :D Fantastiskt roligt tkr jag.

Puss & adjö


Kommentarer
Postat av: josefine ö

åhhhh, det var en så rolig helg! tack för flytthjälpen också :D

2010-11-01 @ 09:50:45
Postat av: Frida

Jamen det var det lilla så fint det blir där du! Stallvägen 18b 21 där känner jag mig numera också som hemma. :)

2010-11-01 @ 11:05:34
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0