Inget vidare intressant. egentligen. kanske?

Känner mig som 15 igen, hormonell med humörsvängningar. Dock är det alltid lika roligt med redovisningar i klassen tkr jag, så eftermiddagen har varit underhållande. Nu måste jag bara läsa in mig på en avhandling (läst fel såklart puckad som man är) Så blir till att skriva arbete också och ikväll blir det festivalmöte och kanske lite sälllskap :)

 
Har inte orkat eller hunnit slänga in nya bilder, så ni får se på Doris istället som trängt in sig på minsta möjliga yta.

Var lite i knapraste laget imorse när jag skulle möta min grupp innan föreläsningen. Gick en typisk ekonom bakom mig (ni som inte hänger med i studentlooksen så.. ja en snygg kille med andra ord) skulle gena lite coolt över en slags plattform. Men där var ju glatt som tusan så det blev motsatt effekt höll på att dratta omkull så fick glida lite ocoolt tills jag var på säker mark på kullerstenen. Osmidig som alltid och då garanterat ngt för allas intresse.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

"Gick en typisk ekonom bakom mig (ni som inte hänger med i studentlooksen så.. ja en snygg kille med andra ord)" haha, gissa om jag njuter på civilekonomprogrammet eller? ;) haha.

2010-10-21 @ 11:09:10
URL: http://torekovflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0