Korvkö eller korvlö?

Ordvitsar. Jag får inte nog!

-Man kanske borde hitta någon cool utbytesstudent som typ en.. eskimå!
-Är ju lätt att det blir lite kyligt kanske.
-Lätt att man får kalla fötter
-Eller att man blir sådär insnöad på något speciellt
-Det gäller bara att bryta isen så att säga..

-Sten han är ganska så hård han eller?
-Jävligt jordnära också..
-Bara ett stenkast härifrån.

And it goes on and on and on..

 
Ser man på. En sen kväll häromdagen när jag stövlade in i hus nr 26 så ser jag det här på golvet... Hade kunnat vara ett lätt trick för att få mig på fall men gammal i gamet som man är går man sällan på den lätta.

Folk tycker att jag är lite pryd här, att säga vilka ord som helst går faktiskt inte..
E- Blev lite chockad när jag såg att du hade skrivit fisse på din facebook.
F- Vaddådå?
E- Ja men du vet väl vad det betyder? Fi**a.
F- VAA?! Skojar du med mig? Det har jag aldrig tolkat det som.

Så nu ber jag så otroligt mycket om ursäkt över mitt ovårdade språk. Skäms otroligt.

Solong va de ja.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hehehe! kanske inte skulle sagt nåt.

2010-10-16 @ 18:55:10
Postat av: Frida

Jorå så förhindrar man att det inte händer igen!!

2010-10-17 @ 12:46:41
URL: http://fridatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0