Livade lajbans onsdag

Det finns en låt som jag fullkomligt älskar.

-Emelie!! Kan du inte sätta på den där maj maj maj?

Ja så heter det på skånska men på riktigt heter låten Skinny love med Bon Iver. Tackar så hjärtligt för det tipset och delar gärna med mig till er också.

 

Mitt huvud är så segt. Liten förskyldning som spökar. Pluggade dock klart det sista och åkte sedan in till stan med Josefine. Har nästan gått och bölat hela helgen över att det såg ut som att mina skor skulle gå sönder så var och lämnade tillbaka dem idag och fick ett par sprillans nya faktiskt. Tänka sig så lätt & smidigt det kan vara ibland. LOVELY det må jag säg.  

Har även köpt vodka. Första gången jag köper det. På systemet alltså. Josefine tappade en öl så den EXPLODERADE. Vad tokigt det kan bli. Livad dag det hära.

Adjöadjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0